Entrevista a Elies Nova, alcalde de Llívia

  • Què el va fer prendre la decisió de contractar la plataforma Comunicat-i?

 

Ja estàvem buscant alguna eina que fos interactiva entre l’ajuntament i el municipi i quan vam veure Comunicat-i vam creure que era la més adient, ja que volíem una eina per fer participar a la gent i que a més a més poguessin notificar-nos les seves incidències del dia a dia.

 

  • Què espera del servei Comunicat-i?

 

Espero que resolgui la comunicació entre el ciutadà i l’ajuntament i que a través d’aquesta eina els veïns de Llívia puguin participar en les millores del nostre municipi i a més de notificar les incidències que per ells son importants. D’aquesta manera,  nosaltres tindrem la informació necessària per poder actuar en conseqüència de forma àgil.

 

  • Ha tingut l’oportunitat de presentar i comentar la APP amb els ciutadans? Què en pensen?

 

Sí, em tingut la oportunitat de provar la aplicació amb uns quants ciutadans i la veritat és que la resposta a sigut molt positiva, la gent està molt engrescada amb l’aplicació i crec que cada dia que passi la gent s’anirà sumant a aquesta iniciativa que al final és per millorar el bé comú!

 

  • Havia sentit mai a parlar d’eines o aplicacions que oferissin serveis similars a Comunicat-i?

 

Sí, havia vist alguna aplicació o plataforma però amb un preu molt més elevat, en canvi Comunicat-i té un preu molt raonable i cobreix les necessitats que tot municipi pot tenir.

 

  • Tres trets positius que considera de Comunicat-i?

 

De moment només puc dir que és eficaç ja que encara  no tenim una experiència molt extensa amb l’aplicació. Però estem convençuts que ens ajudarà a millorar i potenciar la nostra comunicació amb els ciutadans i podrem resoldre millor els problemes del  dia a dia de Llívia.

 

  • Tres aspectes millorables de Comunicat-i?

 

De moment no en tenim cap ja que tot just fa un mes que hem implantat la nova plataforma però estem segurs que en donarà ben pocs pel que hem pogut veure en aquest mes.

Comparte: